תפוז מאמינה בהעברת השליטה לגולש ומשיקה את OK
קבוצת תפוז ממשיכה להתרחב. לאחר שהשיקה את Flix, אתר שיתוף קבצי הווידיאו הישראלי, מצטרפת החברה למהפכה העולמית ומשיקה את OK - דף בית המרכז לגולש את כל מה שמעניין אותו באינטרנט במקום אחד, ומאפשר לו מקסימום שליטה בתכנים במינימום זמן ומאמץ. ההשקעה בפיתוח האפליקציה נאמדת במיליון שקל.
במהלך זה מצטרפת, כאמור, תפוז למגמה העולמית של מעבר לעמודי בית אישיים והעברת השליטה בתוכן לגולש, מגמה הקוצרת הצלחה. אתרים כמו google, msn, aol ו-yahoo פיתחו אפליקציות דומות. לשם דוגמא, מדי יום מבקרים כ-50 מיליון גולשים ב-MyYahoo ו-2 מיליון גולשים מבקרים מדי יום ב-Netvibes.
בעמוד הבית האישי, הגולש יכול לרכז את כל התכנים שהוא אוהב במקום אחד, כולל בחירת תוכן ישירות מעשרות אתרים בארץ ובעולם או תכני RSS פרטיים. לדברי החברה, כבר ביום הראשון לפעילות יכלול OK קטגוריות רבות אותן יכול הגולש לשנות, להוסיף ולגרוע בהתאם לטעמו האישי כגון: חדשות ואקטואליה, כלכלה ועסקים, ספורט, בידור, מוסיקה, טלוויזיה ועוד.
לצד בחירת תכנים אישית מכיל OK גם כלים פונקציונליים כמו EMAIL, השוואת מחירים, חיפוש, תרגום, מפות, מצלמות נתיבי איילון ועוד.
באמצעות הרשמה פשוטה לאתר, ניתן להיכנס לעמוד הבית האישי שהגולש יצר מכל מקום ומכל מחשב. הרשמה זו מאפשרת גם שיתוף בתכנים עם חברים וגולשים אחרים בהתאם להרשאת המשתמש.
לדברי גיא אליאב, מנכ"ל תפוז, המגמה העולמית של מעבר לעמודי בית אישיים והעברת השליטה בתוכן לגולש קוצרת הצלחה. "תפוז מצטרפת למהפכה עולמית זו עם OK, בכוונה לשלבו בשוק עמודי הבית בישראל שהינו מבוזר, ללא אתר בית דומיננטי ושולט. OK משתלב באופן טבעי באפליקציות השונות של קבוצת תפוז, השמות את הגולש במרכז. אנו מצפים כי בתוך שנה נגיע לנתח שוק של 10% משוק עמודי הבית בישראל ול-600 אלף גולשים שונים מדי חודש".