קמפיין חדש למגזין BIGTIME לאלפיון העליון
המגזין BIGTIME שהושק לפני כשנתיים והצליח לבסס את מעמדו בשוק המגזינים הישראלי, עולה השבוע בקמפיין חדש. מטרת הקמפיין היא להרחיב את מעגל הקוראים הייחודי של המגזין המורכב רובו ככולו מאנשים המשתכרים מעל מאה אלף שקל בחודש, כלומר "האלפיון העליון".
מדי חודש מסקר BIGTIME עבור האלפיונאים את האירועים החשובים ביותר, המגמות החמות, והמקומות הנכונים עבורם, אך בעיקר את הסיפורים המרתקים מאחורי הדמויות רבות העוצמה שמובילות את המשק הישראלי.
הקמפיין שהופק על-ידי משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין, כולל סדרת מודעות העושות שימוש בחלק משם המותג במספר ורסיות: “THE BIG MONEY" ," THE BIG WORLD" , “THE BIG EVENTS" ועוד. כל המודעות נחתמות בסיסמה: "לאנשים שחיים בגדול", במטרה לחזק את מיצוב BIGTIME כמגזין של השכבה החזקה בישראל.
הקמפיין, שעלותו נאמדת בכ- 150 אלף דולר, יעלה במודעות, הן בעיתונות היומית והן במגזינים.