תקציב יחסי הציבור של יקב צרעה לדורית שמואלי

זאת לרגל השקת קו חדש של יינות לפי בתי הגידול שלהם
שרות Bizportal |

משרד דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור החל לטפל בתקציב יחסי הציבור של יקב צרעה.

יקב צרעה הוא יקב בוטיק אשר הוקם לפני כ-15 שנה, ב-1992, וממוקם בקיבוץ צרעה למרגלות הר שמשון המשקיף לעמק שורק. בימים אלו משיק יקב צרעה קו חדש של יינות המבטאים את הכרמים ובתי הגידול בהם נוצרו היינות. יינות יקב צרעה נחלקים ל-4 סדרות בנאמנות למוצאם: גבעת החלוקים, אילן, שורש וסדרת "בלנד" בשם הרי יהודה.

בין לקוחות המשרד של שמואלי נימנים: העיתון גלובס וגלובס ייזום (כנסים ואירועים); יקב דלתון; הקרן החדשה לישראל; הלב הישראלי; ניהול נטו; חברת מרלין תקשורת; שתי"ל ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה