תקציב יחסי הציבור של יקב צרעה לדורית שמואלי
זאת לרגל השקת קו חדש של יינות לפי בתי הגידול שלהם
משרד דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור החל לטפל בתקציב יחסי הציבור של יקב צרעה.
יקב צרעה הוא יקב בוטיק אשר הוקם לפני כ-15 שנה, ב-1992, וממוקם בקיבוץ צרעה למרגלות הר שמשון המשקיף לעמק שורק. בימים אלו משיק יקב צרעה קו חדש של יינות המבטאים את הכרמים ובתי הגידול בהם נוצרו היינות. יינות יקב צרעה נחלקים ל-4 סדרות בנאמנות למוצאם: גבעת החלוקים, אילן, שורש וסדרת "בלנד" בשם הרי יהודה.
בין לקוחות המשרד של שמואלי נימנים: העיתון גלובס וגלובס ייזום (כנסים ואירועים); יקב דלתון; הקרן החדשה לישראל; הלב הישראלי; ניהול נטו; חברת מרלין תקשורת; שתי"ל ועוד.