מותג ריגלי משתף פעולה עם "האמבטיה" של קשת
במסגרת השקת סוכריות דרופס בטעם אגס ומנטה; הזוכה יזכה בחופשה זוגית של שבוע ביוון
לרגל השקת "אורביט דרופס, סוכריות ללא סוכר בטעם אגס ומנטה, יוצאת חברת ריגלי בשיתוף פעולה עם אתר "האמבטיה" של קשת, במסגרתו יעלו גולשים סרטונים ברוח הקמפיין. אתר האמבטיה הינו אתר לשיתוף קבצי וידאו המאפשר לגולשים לשתף אחרים בקטעי הווידאו המקוריים שלהם. במסגרת שיתוף הפעולה להשקת אורביט דרופס בטעם אגס ומנטה, יעלו גולשים לאתר האמבטיה קטעי וידאו של נגינה על חלקי הראש והפנים - בדומה לסרטון הפרסומת בו הופכות השיניים הבריאות לכלי נגינה.
הסרטון הטוב ביותר, יזכה את הנגן המוכשר בחופשה זוגית של שבוע ביוון.
הפעילות היא חלק מקמפיין הפרסום לאורביט דרופס החדש בטעם אגס ומנטה, בעלות של כ-300 אלף דולר באמצעות גיתם BBDO, שיעלה בטלוויזיה ובאינטרנט.