תג המחיר של BuzzMetrics הישראלית: כ-100 מ' דולר
חברת נילסן, המתמחה המחקר וניתוח השווקים, וחברת BuzzMetrics, המובילה בתחום ניתוח של מדיה מקוונת, הודיעו היום על ביצוע עסקה שבמסגרתה תרכוש חברת נילסן, אשר מחזיקה כיום בכ- 58 אחוז מ- BuzzMetrics, את יתרת המניות שאינן בבעלותה נכון לעכשיו.
מוקדם יותר השנה, הודיעה חברת נילסן על חתימת הסכם מיזוג עם חברת NetRatings, Inc. (נאסדאק: NTRT), אשר במסגרתו תרכוש נילסן, אשר החזיקה עוד קודם לכן כ- 60 אחוז מהבעלות על NetRatings, את מניות NetRatings אשר אינן בבעלותה כיום. השלמת עסקה זו, צפויה ברבעון השני או השלישי השנה, בכפוף לאישור בעלי המניות של NetRatings.
עם השלמתן של עסקאות NetRatings ו-BuzzMetrics, יאוחדו שירותי מידע האינטרנט של חברת נילסן – המשווקים תחת השמות Nielsen NetRatings ו- Nielsen BuzzMetrics – לכדי יחידת שירות אחת. השירות החדש ינוהל על ידי יצחק פישר, יו"ר בפועל חברת BuzzMetrics. כיו"ר בפועל של השירות החדש, ימשיך מר פישר להיות כפוף למר דיוויד קלהון, יו"ר ומנכ"ל חברת נילסן.
"חברת NetRatings וחברת BuzzMetrics ידועות כשתי המובילות בתחום אספקת התובנות בנוגע להתנהגות של צרכנים בעולם המקוון", אמר דיוויד קלהון, יו"ר ומנכ"ל חברת נילסן.
"באמצעות רכישתם המלאה של מותגים ברמה עולמית אלה, תוכל נילסן לספק ללקוחותינו הבנה חסרת תקדים של התנהגות לקוחות במרחב המקוון. בראייה רחבה יותר, נוכל לספק ללקוחותינו מידע הכולל תובנות עמוקות אף יותר, וזאת בזכות השילוב של אופן השימוש האינטרנטי של הצרכן". "זאת ביחד עם מידע אודות הרגלי הרכישה של מוצרים ושירותים על ידי הצרכנים (מדד ACNilesen), מידע אודות הרגלי הצפייה בטלוויזיה של הצרכנים (Nielsen Media Research) ומידע בנוגע לספרים, סרטים, מוסיקה ותוכני וידאו. האפשרות לספק מערך שירותים מלא ומשולב יאפשר לחברת נילסן לספק ללקוחות תובנות חסרות תקדים להן הם זקוקים כדי להצמיח את העסק".