REPLAY בקמפיין לקיץ לנשים ב-300 אלף שקל

כולל סדרת מודעות בעיתונות נשים, עיתונות יומית ומגזינים. התמונות הן חלק מהקמפיין הבינלאומי של המותג
שי פאוזנר |

חברת י.א.שיווק והפצת מוצרי ספורט, המשווקת הבלעדית של נעלי REPLAY ו-STEVE MADDEN בישראל, יוצאת בקמפיין חדש לקולקצית הקיץ לנשים של נעלי REPLAY. המהלך, בהשקעה של כ-300,000 שקל, באמצעות משרד הפרסום גולן נהרדעא.

קמפיין הקיץ של נעלי REPLAY כולל סדרת מודעות בעיתונות נשים, עיתונות יומית ומגזינים. התמונות הן חלק מהקמפיין הבינלאומי של המותג REPLAY והופק במטה האיטלקי כחלק מהמהלך תדמיתי בכל רחבי אירופה.

קולקציית נעלי REPLAY לנשים לקיץ 2007 מורכבת מ-5 קבוצות ראשיות: קבוצת סירות בדים ועורות, קבוצת נעלי בובה, קבוצת סוליות חבל, קבוצת עקבי עץ ושעם, וקבוצת אצבע. בקולקצייה, ניתן דגש על מנת לאפיין כל אחת מהקבוצות בהתאם לטרנדים הלוהטים של העונה ובהתאם לכך ניתן למצוא אלמנטים מטאליים בצבעי זהב וכסף, גוונים של צהוב, ניטים, תיפורים, בדים מעניינים ועוד. כמו-כן בקולקצייה, נעליים לגברים וילדים הכוללת מגוון רחב ואופנתי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה