עלית משקיעה 3 מיליון שקל בהשקת חטיף צ'יטוס ג'ונגל

עולה בקמפיין באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי תחת הסיסמא: "צ'יטוס ג'ונגל, גן חיות בתוך שקית"
אפרת אדיר |

חברת "עלית מזון" משיקה את חטיף צ'יטוס ג'ונגל בהשקעה כוללת של כ-3 מיליון שקל. במסגרת ההשקה, יעלה קמפיין חדש לחטיף באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R בהשקעה של כ-2 מיליון שקל תחת הסיסמא: "צ'יטוס ג'ונגל, גן חיות בתוך שקית!".

קמפיין הפרסום משלב סרטון פרסום בתלת מימד באורך 23 שניות, פעילות קד"מ במוקדי ילדים, שת"פ רחב היקף עם ערוץ הילדים ואתר האינטרנט של הערוץ, וכן פעילות בסלולר.

במסגרת מהפכת הבריאות החולשת על ענף המזון בשנים האחרונות, משנה גם עלית את הערכים התזונתיים של צ'יטוס החל מהפחתה של 50% בשומן הרווי וכלה בהוצאת כל צבעי המאכל המלאכותיים מהמוצרים.

"צ'יטוס ג'ונגל" הינו חטיף תירס בטעם שמנת-בצל, הכולל כ-4 צורות שונות של חיות בתלת מימד בהשראת הג'ונגל. החטיף משווק באריזות של 60 גרם ובאריזות התנסות של 15 גרם במחיר שקל אחד בלבד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה