"אקווה מרינה" ממתגת את אליפות סקי המים בישראל

תעלה קמפיין פרסום לתחרות בהשקעה של למעלה מ-100 אלף דולר הכולל דיוור למועדון לקוחות, שילוט ורדיו אזורי
שרות Bizportal |

יבואנית היאכטות "אקווה מרינה", תקיים זו השנה השנייה את אליפות סקי המים בישראל (ISRAELI MALIBU OPEN) שתיערך בכנרת, בתאריכים 11-12 במאי. במסגרת החלטה אסטרטגית להמשיך לקיים ולממן את האליפות, החלה החברה בהליך של מיתוג התחרות ועשתה קפיצת מדרגה בכל הקשור לשפה התקשורתית ולפרסום האירוע. בתוך כך, שכרה החברה את שרותיו של סטודיו sharon horev design לעיצוב לוגו לאליפות שמטרתו לתקשר את הערכים והמסרים הרלוונטיים ובמקביל הושלמה בנייתה של שפה גראפית שתלווה את כל האלמנטים הפרסומיים. האליפות תלווה בקמפיין פרסומי בהיקף של למעלה מ-100 אלף דולר, הכולל דיוור למועדון הלקוחות, פוסטרים, ופרסום ברדיו האזורי.

לדברי מנכ"ל החברה, אמיר אייל, "ברגע שהתקבלה החלטה אסטרטגית להמשיך לקיים את האליפות, היה ברור שהמטרה היא להתחיל ולבנות את האליפות כמותג מבית "אקווה מרינה", שיהווה עם השנים מקור משיכה לקהלים ולספונסרים רלוונטיים מהתחום. אנחנו רואים בהשקעה בתהליך ובקמפיין, צעד חשוב והכרחי להצלחת הסיפור".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה