3 מיליון שקל לקמפיין המותג "דאק" עם הברווז החדש

מותג "דאק" נכנס לפעילות בארץ לפני 12 שנה ומוביל את קטגורית הג'ל עפ 90% נתח שוק
שרות Bizportal |

חברת "אס. סי. ג'ונסון ישראל" עולה בימים אלה בקמפיין טלוויזיוני חדש למותג המוביל של החברה - "דאק" (DUCK) בקטגוריית ניקוי וחיטוי האסלה. הקמפיין עולה בהשקעה של 3 מיליון שקל באמצעות שמעוני-פינקלשטיין.

המותג, שנכנס לפעילות בישראל לפני כ-12 שנה, מוביל ברציפות את קטגורית הג'ל עם 90% נתח שוק. לדברי יעל ארצי, מנהלת שיווק אס. סי. ג'ונסון ישראל, הקמפיין הנוכחי מתמקד באיכויות הג'ל הפעיל לאסלה תחת הסיסמא: "דאק, יש מי שמנקה אחריך" ומדגיש את העובדה כי המוצר מכיל למעשה 3 מוצרים בתכשיר אחד - מנקה אסלה, ממיס אבנית ומבשם.

בנוסף, הקמפין נועד להגביר את המודעות למותג בישראל, לעוצמת הפעילות ואיכות המוצרים ולהמשיך בחיזוק הנכסיות שלו בשוק הישראלי.

ארצי מוסיפה, כי דמות הברווז המזוהה עם המותג המיושמת גם בעיצוב האריזה, עברה שינוי מדמות ברווז הקונג פו הלוחמני לברווז ידידותי יותר הממליץ על המוצר. "קמפיין הפרסום נועד בין השאר להציג ולחשוף את ה"ברווז" החדש ולתמוך בפעילות השיווקית של החברה הממוקדת, בגידול נתח השוק ובביסוס נוסף של מעמדו של המותג בשוק".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה