שת"פ ראשון בין YPL מקבוצת ידיעות אחרונות ו-PMI

משיקות יחד יומני תלמיד בהפצה של למעלה מ-500 אלף עותקים
שרות Bizportal |

שתי החברות המובילות בתחום היומנים - PMI מקבוצת בר ו-YPL מקבוצת ידיעות אחרונות, החליטו לשתף פעולה השנה בתחום זה.

במסגרת השת"פ, מוציאות השתיים יחד 16 יומני תלמיד ממותגים, כגון: דורה, בוב ספוג, האלופה, השיר שלנו, יומן ערוץ הילדים, סופרגול, ספיידרמן 3, WWE ועוד.

לדברי השתיים, בשנים האחרונות נמצא שוק היומנים בעלייה מתמדת והשנה צפוי מחזור המכירות לגדול עד לכדי 2 מיליון דולר. היומנים של PMI ו-YPL יופצו בלמעלה מ-500 אלף עותקים בפריסה ארצית רחבה, הכוללת רשתות שיווק, חנויות צעצועים וחנויות למכירת ציוד חזרה לבית הספר.

בנוסף, יתקיימו פעילויות קד"מ ושיתופי פעולה שונים עם חברות מובילות במשק שיקבלו תמיכה פרסומית רחבה. מחזור הפרסום ביומנים יעמוד השנה על למעלה מ-200 אלף דולר, כאשר הקמפיין הפרסומי לטובת היומנים יהיה סביב 200 אלף דולר ויקבל חשיפה בעיתונות ובאינטרנט.

יעל ארד, מנכ"ל PMI מסרה: "הפרסום ביומנים מגוון ולצד מודעות תדמית רגילות, הקונספט של הפרסום האינטראקטיבי תופס תאוצה. לצד הפרסום התדמיתי הרגיל, יש חברות שמעוניינות לפרסם הגיגים ובדיחות בעמודי היומן ואחרים מפרסמים קופונים מיוחדים שמפוזרים במהלך השנה. בשונה מכל מוצר אחר, היומן מלווה את הילדים ואת בני הנוער במהלך כל שנת הלימודים ולאורך כל היום. הם מדפדפים בו, מקשקשים עליו, כותבים בו את כל המשימות שלהם והחשיפה של המסרים מקסימלית. הכי חשוב מבחינת המפרסמים שהם מזוהים עם המותגים הכי חמים. בשום מקום אחר הם לא יכלו להיות מזוהים עם המותגים האלו לאורך השנה ובמחירים של אלפי דולרים בלבד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה