HP מעמיקה אחיזה במגזר הפרטי בהשקעה של 5 מיליון ש'

תשיק במהלך השנה הקרובה סדרת פתרונות מחשוב הכוללת: מחשבים שולחניים וניידים, מדיה סנטר, מחשב TOUCHSMART, מסכי LCD וסמארטפון
אפרת אדיר |

חברת HP מודיעה היום (א') על מהלך אסטרטגי בשוק משקי הבית בהשקעה ראשונית של כ-5 מיליון שקל. במסגרת המהלך, תרחיב החברה את היצע מוצריה למגזר הפרטי ותשיק סדרת פתרונות מחשוב במהלך השנה הקרובה הכוללת: קו חדש של מחשבים שולחניים מעוצבים מסדרת HP Pavilion, מערכת מדיה סנטר, מחשב עם מסך נגיעה (Touch Smart ), מסכי LCD עד לגודל של 37" וסמארטפון לעסקים.

במהלך זה צופה החברה לבסס את מעמדה כמובילת המגזר הפרטי בישראל. על פי נתוני IDC לסיכום שנת 2006, מובילה HP את שוק המחשוב האישי בישראל עם נתח שוק כולל של 17%. במגזר העסקי, רשמה החברה גידול של כ-8% במכירות (ניידים ושולחניים), פי 5 מקצב גידול השוק, ומחזיקה בנתח שוק של 26%. במגזר הפרטי, בו מכרה החברה עד כה מחשבים ניידים, רשמה החברה גידול של כ-23% עם נתח שוק של 25% משוק המחשבים הניידים לשוק הפרטי.

לדברי קובי אלבז, מנכ"ל חטיבת מחשוב אישי ב-HP ישראל, "החברה זיהתה את הצורך הקיים בקרב הצרכנים הפרטיים בישראל למוצרים איכותיים שידעו לנהל בצורה קלה ופשוטה את העולם הדיגיטאלי בו הם חיים. לאור זאת בכוונת החברה להשיק במהלך השנה הקרובה שורה של מוצרים שישלימו את החוויה הדיגיטלית בבית הלקוח. אני צופה כי עד סוף 2007 נעמיק את אחיזתנו במגזר הפרטי בתחום המחשוב ונגיע לנתח שוק של למעלה מ-10%. חברת HP היא חברת ה-IT הגדולה ביותר במגזר הפרטי, כאשר בהסתכלות כוללת עם תחום ההדפסה וההדמיה, החברה נמצאת בכל בית שני בישראל".

המהלך יגובה בקמפיין פרסומי בהשקעה של 2 מיליון שקל, שיעלה מחר (ב') באמצעות מקאן אריקסון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה