"מכבי CARE" מחזקת אחיזתה בשוק ה-OTC

משיקה 27 מוצרי OTC חדשים; צופה להשיק עד סוף 2007 כ-75 מוצרים תחת המותג
אפרת אדיר |

חברת "מכבי CARE", מבית מכבי שירותי בריאות, מחזקת אחיזתה בשוק ה- OTC (תרופות ללא מרשם) בישראל ומשיקה 27 מוצרי OTC חדשים. המוצרים משווקים במעל ל-500 בתי מרקחת בישראל. לדברי נילי אורבך, מנכ"לית חברת "מכבי CARE": המוצרים יושקו בשלושה שלבים עיקריים ועד סוף שנת 2007 נגיע ליותר מ-65 מוצרים תחת המותג בפריסה ארצית.

הכניסה לתחום ה-OTC והשקת מוצרים נוספים בקטגוריות שונות תחת המותג "מכבי CARE", מהווים צעד אסטרטגי לחברה שנה וחצי אחרי השקת המותג וביסוסו בשוק הישראלי. אורבך מוסיפה, כי "מדובר במהלך חסר תקדים שיתרחש בפרק זמן קצר ביותר בשוק מוצרי ה-OTC ותוספי התזונה בישראל.מכבי CARE צופה לנתח שוק של כ-10% משוק תוספי התזונה בישראל בתוך 3 שנים מהקמתה, שוק המוערך בכ-100 מיליון דולר".

בשלב הראשון, השיקה "מכבי CARE" יותר מ-20 תוספי תזונה (ויטמינים ומינרלים) וכעת, במהלך הדרגתי, משיקה, כאמור, כ-27 מוצרי OTC חדשים תחת הקטגוריה של משככי כאבים והורדת חום, טיפות אף, סירופ לצינון ועוד. בהמשך, תרחיב את קו מוצרי הילדים וקו מוצרי הנשים.

אורבך מקפידה להדגיש, כי כל מוצרי "מכבי CARE" נבדקים בקפדנות בהתאם להנחיות מחמירות של המחלקה לרוקחות של "מכבי שירותי בריאות", זאת בנוסף לעמידה בדרישות משרד הבריאות, ובתוך כך בתקנים החלים על מוצרים המיובאים מחו"ל המאושרים על-ידי רשויות כמו ה-FDA בארה"ב.

בנוסף, ממשק מחשובי שפותח במיוחד עבור "מכבי פארם", בתי המרקחת של מכבי שירותי בריאות, ו-500 בתי מרקחת פרטיים, מאפשר למבוטחי "מכבי" ליהנות באופן קבוע ממחיר מיוחד, הנחות ומבצעים. לדברי אורבך, "מהלך זה מאפשר לכל מבוטחי "מכבי" לקבל מחיר מיוחד בכל קניה, הן בבתי המרקחת של מכבי, מכבי פארם, והן בבתי המרקחת הפרטיים וזאת באמצעות העברת כרטיס חבר מכבי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה