THE GitelZONE - בית קריאטיב חדש של ראודור גיטלזון
לאור מגמת השוק המסתמנת והביקוש ההולך וגובר לפתרונות קריאטיב ממוקדים וחכמים, ומתוך השקפה אחראית של מתן מענה היקפי וכולל, מרמת הקונספט ועד למסך - נפתח בית הקריאטיב THE GitelZONE.
מאחורי המיזם עומד איש הקריאטיב והבמאי ראודור גיטלזון, שבאמתחתו למעלה מ-10 שנות ניסיון בענף. ראודור, שהיה קופירייטר במספר משרדי פרסום ומנהל הקריאטיב של מחלקת הפרומו ב-JCS (עבור חברות הכבלים: ערוצי זהב, תבל ומת"ב) חתום על מסעות פרסום רבים, ביניהם, קמפיין הבחירות של מפלגת "ישראל ביתנו"; קמפיין הפרסום למכרז ערוץ 2 עבור קשת ועוד.
לדברי ראודור: "בעידן ממותג, בו כולם רוצים להגיע למקסימום חשיפה במינימום זמן, עולה הצורך המתבקש, למענה מקיף ואיכותי משלב בניית הקונספט ועד לתוצר הפרסומי המוגמר. בית הקריאטיב THE GitelZONE שם לעצמו למטרה ליצור פתרונות קריאטיבים ממוקדים ואיכותיים בהתאמה אישית, גם ללקוחות שלא עומד מאחוריהם משרד פרסום, ועדיין רוצים וצריכים להגיע אל קהל המטרה שלהם, באופן אפקטיבי דרך המסך".
יריית הפתיחה הראשונה היא קמפיין העולה בימים אלה לקראת השקת התערוכה הייחודית לעיצוב הבית - CASA07 אשר תיפתח לציבור הרחב בין התאריכים 7-10 במאי בגני התערוכה בת"א. קמפיין ההשקה הטלוויזיוני יעלה בערוצים 2 ו-10 ויגובה באמצעי המדיה המודפסת והאינטרנט, תחת הסיסמה: "הכינו את החושים, לחווית עיצוב מעולם אחר... CASA07. התערוכה לעיצוב הבית". קמפיין הטלוויזיה, יכלול סדרה בת 3 סרטונים, שנוצרו בכדי לגרות את חושי הצופה, כאשר בכל אחד מהסרטונים נוצר פריט עיצובי אחר בדרך ייחודית, ונעלם בדרך מסתורית.