מותג נסטי מוביל בשוק התה הקר ויוצא בקמפיין המשך

תחת המסר: "NESTEA.WONDERFUL", בהשקעה של 5 מיליון שקל
אפרת אדיר |

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ עולה בקמפיין למותג נסטי בהשקעה של כ-5 מיליון שקל, תחת הסיסמא: "NESTEA.WONDERFUL". משקה נסטי משווק בטעמי לימון ,אפרסק ודיאט אפרסק, באריזות אישיות ומשפחתיות.

המהלך הינו המשך להצלחתו של קמפיין הטלוויזיה - "הנזירים הבודהיסטים", שהועלה לפני כמספר חודשים באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R והביא למותג תוצאות מרשימות, כך לדברי יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג נסטי. "בעקבות קמפיין נסטי שהועלה לראשונה בחודש נובמבר גילנו כי חלה עלייה של כ-18% בצריכת נסטי. כמו כן, חלה עלייה ב-17% במודעות הבלתי נעזרת של נסטי, הוכפלו מספר הצרכנים היומיים של המותג וחלההתחזקות ב-20% בכל הנוגע לערכיו של נסטי - רעננות, טבעיות, טעם והענקת תחושה טובה".

קטגוריית התה הקר בישראל נמצאת במגמת גידול בשלוש השנים האחרונות ובצמיחה מתמדת. מותג נסטי מוביל את שוק התה הקר בישראל עם כ-85% נתח שוק על פי נתוני סטורנקסט.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה