אחרי ה"קרוקס" מגיע הלהיט הקייצי - נעלי "פריסקי"
אחרי להיט נעלי הנוחות "קרוקס" שהחל כנעליים למנתחים ושפים והשתלט גם על ילדים והורים, מגיע הקיץ להיט חדש של חברת "פריסקי" (FRISKY) הישראלית.
נעלי "פריסקי" יושקו לראשונה במסגרת אירוע "פיקניקלודיאון" שעורך ערוץ ניקולודיאון בפארק החדש בפתח תקווה ביום העצמאות. הארוע עומד בסימן אורח חיים בריא ותזונה נכונה ומותאם בקונספט שלו לערכי חברת "פריסקי".
במסגרת החסות, יוקם מתחם סגור ובו יוצגו נעלי הגומי הצבעוניות, המונעות זיעה ועשויות בטכנולוגיה חדישה מחומרים מתקדמים. לדברי החברה, הנעליים בעלות גמישות ורכות ומתאימות עצמן למבנה האנטומי של כף הרגל. נעלי "פריסקי" משווקות במספר דגמים לנשים, גברים וילדים.
כמו כן, במסגרת הפעילויות באירוע יחולקו נעלי פריסקי ואביזרי קד"מ של החברה כמו: חולצות, כובעים ועוד.
איציק מועלם, מבעלי חברת "פריסקי" מוסר: "שיתוף הפעולה בין ערוץ ניקלודיאון לחברתנו נראה לנו טבעי ביותר, שכן מדובר במוצר שפונה לקהל צעיר ואנו רצינו למקד את פעילות החברה לקהל של משפחות וילדים".
חברת פריסקי נמצאת בבעלות האחים איציק ואילן מועלם ונוסדה בשנת 1992. מוצרי החברה משווקים בישראל, בארצות הברית וברחבי העולם.
- 1.ד 25/06/2012 15:07הגב לתגובה זובארץ החברה בבעלות האחים איציק ואילן אבל מייסד החרבה בח"ול הוא האח שלהם חזי