השחקן גיא אריאלי יככב בקמפיין האינטרנט של מעדנות

הקמפיין עולה באמצעות ג.קיד& YOUNG ופונה לילדים ובני נוער
אפרת אדיר |

חברת "מעדנות", החברה היצרנית והמשווקת המובילה בישראל בתחום המאפים הקפואים, מעלה קמפיין אינטרנט חדש בכיכובו של השחקן גיא אריאלי.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ג. קיד & YOUNG, יעלה באתרי האינטרנט המובילים כן במיני סייט מיוחד שהוקם עבור הקמפיין - www.pizza.maadanot.co.il.

במסגרת הקמפיין, יופיע גיא אריאלי על גבי באנרים באינטרנט כאשר הוא פונה לגולשים ושואל אותם מדי יום שאלות מעולם הפיצה של חברת מעדנות. השאלות מכוונות להדגשים הנוגעים לפיצות של מעדנות, ביניהם, קלוריות מופחתות, אחוזי שומן נמוכים וכו'.

הזוכה שיענה על השאלה היומית נכונה במשך שבוע שלם במיני סייט, יעלה את סיכויו לזכות בביקור של גיא אריאלי וארוחת ערב משותפת עם חבריו. בנוסף, צרכנים אשר יכנסו למיני סייט עם חשבונית קנייה, ישתתפו בהגרלות זכייה של נגן MP3, שוברי מוצרים ועוד.

כרמית לזר, מנהלת שיווק מעדנות: "כחברה מובילה בשוק מוצרי הפיצה הקפואים, אנו מעונינים לנהל דיאלוג גם עם בני הנוער והצעירים. ממחקרים שערכנו גילינו כי הצעירים משפיעים באופן ישיר על החלטת הקנייה, הם מודעים לתזונתם ולתפריטם היומי. קמפיין האינטרנט נועד לקרב את הצעירים למותג תוך הדגשת המסרים התזונתיים הנמצאים בפיצה של מעדנות". מעדנות את קטגוריית המאפים הקפואים ביניהם: פיצות, בורקסים, מוצרים תימניים ובצקי עלים גולמיים ובעלת נתח שוק של כ-68% בתחום המאפים הקפואים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה