בלוקבסטר - לא רק סרטים, מעכשיו גם מסכי פלזמה
רשת "בלוקבסטר", רשת הבידור הביתי המובילה בישראל, חתמה בימים אלה על הסכם עם "יורוקום דיגיטל", נציגת "פנסוניק" בישראל על פיו תחל "בלוקבסטר" לשווק, בחלק מסניפיה, מסכי פלזמה 42 אינץ' מסדרת G9 החדשה של פנסוניק.
בשלב ראשון יוצבו מסכי פלזמה של פנסוניק ב-15 מתוך 28 הסניפים של "בלוקבסטר" ברחבי הארץ, שיאפשרו ללקוחותיה הצצה ראשונה על המסכים החדשים.
במקביל, יוצעו המסכים ללקוחות "בלוקבסטר" במבצע על פיו כל הרוכש מסך פלזמה TH-42PG9 של פנסוניק ב-24 תשלומים של 458 שקל לחודש, יקבל חבילת הטבות בשווי 4,500 שקל הכוללת: רמקולים, מעמד שולחני/קיר, הובלה, התקנה, מכשיר dvd ומנוי ל-144 סרטים בשווי של 1,800 שקל.
בהמשך, צפויות החברות להעמיק את שיתוף הפעולה ביניהן ולהציע, בנוסף למסכי הפלזמה של פנסוניק, גם את מערכות הקולנוע הביתי, מכשירי DVD, רסיברים ומקרנים של החברה.
נזכיר, כי במאי האחרון התמזגה בלוקבסטר עם ענק הווידיאו שבבעלות פורום פילם וידיעות תקשורת, זאת בשל הקשיים בענף והתחרות הקשה עם ההורדות הפרטיות מהאינטרנט, שירות ה-V.O.D והמכירות של סרטים ברשתות שיווק ובחנויות ספרים. ייתכן, כי צעד זה של מכירת מוצרי חשמל בחנויות היא ניסיון נוסף של הרשת למשוך לקוחות.
לדברי מרקו נחמני, מנהל השיווק והפרסום ב"בלוקבסטר": "שיתוף הפעולה עם "יורוקום דיגיטל" מעניק ערך מוסף ללקוחותינו המשלב חומרה ותוכנה במחיר אחד". לדבריו, "הייחוד של המבצע מעבר לכניסה שלנו לתחום השיווק של מסכים דקים הוא בשדרוג חווית הצפייה של לקוחותינו תוך כדי תפעול יעיל של המבצע על-ידי זמן אספקה מזורז של 72 שעות בלבד מרגע הרכישה. כמו כן, בכוונתנו להנפיק לאותם לקוחות כרטיס מגנטי שיאפשר להם להשכיר סרטים בכל אחד מ-250 הנקודות של "בלוקבסטר" ברחבי הארץ".