שטראוס פותחת זירה חדשה בקטגוריית ה-On the Go
מכניסה את "דנונה משקה בוקר" למארז ארוחת הבוקר של רשת "קפה הלל"
שטראוס פותחת זירה חדשה בעולם ה-On the Go ומכניסה לראשונה את דנונה "משקה בוקר" למארז ארוחת הבוקר של רשת "קפה הלל".
סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות אמרה היום (א') כי המהלך הינו חלק מן הטרנד העולמי המואץ של חדירת משקאות ה-better-for-you ובראשם משקאות מבוססי-יוגורט, ההופכים לסטנדרט הבריאותי החדש בעולם המשקאות.
הכנסת דנונה משקה הבוקר לרשת בתי הקפה הלל, הינה צעד משמעותי של מחלבות שטראוס בהכנסת משקאות היוגורט לזירות חדשות. בהובלת שטראוס הפכו משקאות היוגורט בשנה האחרונה לקטגוריה הצומחת ביותר בשוק המזון.
ארוחת הבוקר TO GO שמציעה רשת "קפה הלל" נקראת RED BOX (הקופסא האדומה) וכוללת: דנונה משקה בוקר של שטראוס, משקה חם לבחירה, אחד משלושת סוגי הטרמיציני או מאפה בוקר, במחיר של 19.90 שקל.