מפעילי ימי הסטודנט: צפוי גיוס חסויות ב-11 מ' ש'
קהל עצום של 245 אלף סטודנטים צפוי להגיע לחמשת ימי הסטודנט הגדולים המתקיימים מדי שנה באוניברסיטת תל-אביב, בטכניון, המכללה למנהל, אוניברסיטת בן גוריון ובאוניברסיטת חיפה. קהל שבוי ומפולח זה מבטיח לחברות המזון, ההלבשה, הטיפוח, חברות הנסיעות והתקשורת למיניהן, קנייה בטוחה ובמסה רחבה.
לכן, מעריכות החברות הממוזגות "נכס&אינטלקט" האחראיות לפיתוח פלטפורמות שיווקיות למגזר הסטודנטים והצעירים, כי ימי הסטודנט יצליחו לגייס חסויות ב-11 מיליון שקל.
נותני החסות השונים באים לידי ביטוי בקמפיין האירועים במדיות השונות, לוחות מודעות בקמפוסים, ניוזלטר, אתרי האגודות, דיוור ישיר לבתי הסטודנטים ובמדיות ארציות הכוללות טלוויזיה, אינטרנט, מגזינים ורדיו. כמו כן, יקיימו הספונסרים פעילות BTL.
בין המתחמים בימי הסטודנט השונים: במות אומנים, מתחמים אלקטרונים, רחבת סלסה, באנג'י, הקרנות סרטים, סטנד אפ, פעילויות ספורט, במת VIP מיוחדת מטעם מגזין הפנאי Time Out, יריד אומנים ודוכנים של עמותות חברתיות.
על לקוחות הרבים שכבר נחשבים לקבועים בימי הסטודנט נמנים: נוקיה, קוטקס, איסתא ליינס, מפעל הפיס, אורגנון, דומינוס פיצה, החברה המרכזית למשקאות, דיונון- אופיס דיפו, R3, רד בול, קרמה, דורקס ועוד.
גיא קלנר, מנכ"ל נכס&אינטלקט: "השנה אנחנו מציעים ללקוחותינו השונים להיכנס לימי הסטודנט הגדולים בפריסה ארצית על מנת למקסם את הזהות בין המותג לקהל. אירועים אלו מהווים פלטפורמה ייחודית וחסרת תחרות בכל הקשור ליכולת להגיע לקהלים צעירים ומפולחים באופן ישיר ומקצועי".