עבודי קריאטיב מגריל מלגות לימודים
בית הספר לפרסום עבודי קריאיטיב פותח בימים אלו מגמת יחסי ציבור חדשה ויוצא בקמפיין אינטרנט ייחודי.
במסגרת הקמפיין, מזמין בית הספר את הגולשים להציע כותרת מקורית שהיו רוצים לראות בעיתון. שלוש הכותרות הנבחרות יזכו את המחברים במלגות לימודים בשווי אלפי שקלים.
אתר התחרות בכתובת: http://www2.biglal.co.il/aboodi
לדברי גת וייס, ראש המגמה ליחסי ציבור: "מגמת יחסי הציבור בעבודי קריאייטיב הינה חדשנית וראשונה מסוגה. המגמה שמה לעצמה למטרה להוציא לשטח אנשי יחסי ציבור בעלי חשיבה מקורית ויצירתית, זו גם הסיבה שהתחרות בוחנת בעיקר יצירתיות".
הלימודים אורכים כתשעה חודשים והם מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הערב. המרצים במגמה הנם בכירים בענף, ביניהם: נאוה עינבר (מנכ"ל משותף בקופר תקשורת שיווקית), רועי כ"ץ (עורך חדשות HOT בדרום), עדו טל (מנכ"ל GUIDE תקשורת), דני ליטני (מנכ"ל ליטני תקשורת) ועוד.