איש השיווק של חודש פברואר: רוני ויינשטיין

מכהן כמנכ"ל תה ויסוצקי
אפרת אדיר |

איגוד המפרסמים בחר ברוני ויינשטיין, מנכ"ל תה ויסוצקי, כאיש השיווק של חודש פברואר.

רוני וינשטיין (50), מכהן כמנכ"ל תה ויסוצקי מזה שלוש שנים. לפני כן שימש כמנהל השיווק (זכה בתואר איש השיווק של החודש באוקטובר 1996) ולאחר מכן כסמנכ"ל ומשנה למנכ"ל. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים, ולפני שהגיע לתה ויסוצקי עבד קרוב לעשר שנים בתפקידי שיווק בקבוצת שטראוס.

לתה ויסוצקי יש כיום 8 קטגוריות שונות, בהן יותר מ-250 מוצרים. "בעקבות העבודה שעשינו, אנשים בכל הגילים, גם הרבה מאוד צעירים, שותים תה היום", אומר רוני וינשטיין ומוסיף כי "צריכת התה בארץ גדלה מדי שנה במספרים דו-ספרתיים, וגם כשצריכת המזון לא גדלה צריכת התה המשיכה לגדול".

בנוסף, למרות שהייבוא פתוח לחלוטין, ואין מכסים והגבלות על יבוא תה, ויסוצקי שולטת כיום ביותר מ-80% מהשוק. "ההצלחה שלנו נובעת משילוב של שני דברים: המגמה הכללית של השוק והחדשנות שלנו" אומר ויינשטיין. "השוק נוטה בשנים האחרונות לכיוון של בריאות, והתה והחליטות משתלבים בזה בצורה מצוינת. התה - מעבר לתה הירוק והאדום שיש להם יתרונות בריאותיים מוחשיים - הוא משקה שמתאים לאורח החיים הבריא - כמו שהוא ואין צורך להכין גירסה מיוחדת בשם "תה דיאט" או "תה לייט". יש תה וזהו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה