מרלין תקשורת חתמה על הסכם רב שנתי עם Ynet
חברת "מרלין תקשורת", העוסקת בפרסום טקסטואלי תלוי חיפוש ותוכן באינטרנט (sponsored links) הוקמה לפני כשלוש שנים והחלה לפעול לפני כשנה וחצי. כעת, חתמה החברה עם אתר Ynet על הסכם ארוך טווח לפיו ימוקמו מודעות מרלין באתר Ynet על כל ערוציו, באופן רחב ובולט משמעותית מזה המוכר כיום.
לדברי מנכ"ל מרלין תקשורת, יוני ספיר: "הסכם זה הוא עוד עדות חיה לאמון הגדול שנותן ב"מרלין" השוק הישראלי - הן צד המדיה והן צד המפרסמים. מאז עלתה מרלין לאוויר לפני כשנה וחצי אנו עדים לשטף עצום של פניות אלינו מצד מפרסמים ושותפים אסטרטגיים. ההסכם עם Ynet, שהינה הפורטל המוביל מסוגו בישראל, ממצב את מרלין בשורה אחת עם גוגל ישראל בהקשר של התנועה הכוללת למודעות הממומנות שלה".
ספיר הוסיף ואמר: "בעזרת ההסכמים שלנו עם מאות אתרים ישראליים מובילים, לקוחות קטנים ובינוניים שהיו מתקשים לפרסם בהם, יכולים לעשות זאת בנוחות ובקלות באמצעות הפרסום האיכותי שהמערכת שלנו מאפשרת, החל מהפצת המודעה באופן מיידי למאות אתרים נבחרים ברשת האינטרנט הישראלית (Ynet, נענע, גלובס, דה-מרקר, Bizportal, ערוץ הספורט ועוד), דרך הקמת קמפיין פרסומי בקלות שיגיע לקהל רלוונטי בלבד, וכלה בסף כניסה מינימלי (החל מ-200 שקל) וללא דמי הרשמה, כנהוג בגוגל. התשלום הנו על תוצאות בלבד (על קליקים - כניסות לאתר ולא על חשיפות הניתנות חינם) ולא תשלום קבוע ללא תלות בתוצאות כמקובל בשורת מנועי חיפוש בפורטלים ישראליים מובילים".
יתרונות נוספים שמונה ספיר לטובת "מרלין" הם שקיפות מוחלטת באשר למיקום המודעה בטור המודעות (המפרסם יכול לראות מהו הסכום אותו הציעו חמשת מתחריו העיקריים המדורגים בראש ולהציע סכום גבוה יותר על מנת להתמקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש); שיוך לקטגוריה שמחלקת לכל קמפיין עם הקמתו מאות ביטויי חיפוש רלוונטיים ופופולריים; אפשרות להוספת תמונות ומידע נוסף למודעה; ושירותי תמיכה טלפוניים ובדוא"ל בעברית לטובת המפרסמים.
בין המפרסמים ברשת "מרלין" כיום: אתרי ההכרויות JDATE וקופידון, YES טלוויזיה בלווין, ג'ון ברייס הדרכה, לוח הומלס, אינדקס האתרים YBAY, אתר חיפוש העבודה JOBNET, ביה"ס לאנגלית וול-סטריט, מכללת נתניה, תמיר-פישמן השקעות ועוד.