ניופאן חודרת לתחום הסלולר עם "ניופאן טלקום"

החברה הבת תתמחה בשיווק מכשירי קצה מתקדמים; משווקת בשלב הראשון בישראל את ה-TyTN מבית HTC ברשת אורנג'
אפרת אדיר |

חברת "ניופאן" משווקת מוצרי האלקטרוניקה הגדולה בישראל, מכריזה על חדירה לתחום הסלולר עם הקמתה של חברה בת, "ניופאן טלקום", אשר תתמחה בשיווק והפצה של מכשירי קצה סלולריים מתקדמים. במסגרת המהלך, חתמה "ניופאן טלקום" עם HTC, אחד מהיצרנים הגדולים בעולם למכשירי Pda phone ו-Smart Phone על הסכם שיווק בישראל.

עד לאחרונה, מכרה HTC את מכשיריה תחת השם OEM לחברות אחרות כגון HP, I mate, Palm, O2 ועוד. לאחרונה, החלה לשווק את מכשירי הקצה תחת שמה והפכה להיות מותג עצמאי. בשלב הראשון תשווק "ניופאן טלקום" בישראל את מכשיר ה-TyTN ברשת אורנג'. ה-TyTN הינו מכשיר מתקדם תומך דור 3.5 HSDPA הכולל Windows mobile 5, נגן מדיה תומך MP3 וקבצי מדיה, WiFi, Touch screen, תוכנות Office, ועוד.

יצויין, כי מכשירי דור 3.5 מגיעים למהירות של פי 5 ממכשירי דור 3 העומדת על כ- mbps 1.8. בעזרת המכשיר ניתן לגלוש במהירות באינטרנט, לקרוא ולערוך טקסטים ומסמכים, לראות סרטים ותמונות, לענות על מיילים, לקבוע פגישות בלוח הפגישות, לעבוד על קבצי אקסל, לנהל שיחות וידאו ועוד.

צביקה גיור, מנכ"ל ניופאן מציין, כי ניופאן סימנה את תחום הסלולר כאחד מהתחומים בהם החברה מתכוונת להתמקד השנה. "ניופאן טלקום נערכת כבר כחצי שנה להשקתה בישראל וה-TyTN הינו רק הסנונית הראשונה אשר מרמזת על מגוון מכשירי הקצה המתקדמים אותם החברה מתכוונת להביא ולשווק בישראל". עוד הוסיף גיור, כי הוא מינה את גדי מזור כמנכ"ל החברה ואילו עמרי כהן אשר יסד את החברה, יכהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות.

גדי מזור, מנכ"ל החברה החדשה, מציין כי ניופאן תתמחה לא רק בהבאת מכשירים מהמתקדמים ביותר הקיימים בשוק אלא גם בהטמעת אפליקציות "מותאמות לקוח" לארגונים שונים אשר מעוניינים שהמכשיר ישמש אותם ככלי עבודה ארגוני ולא רק כמכשיר סלולרי. "הסכם הייבוא אשר נחתם בין ניופאן ל-HTC", אומר מזור, "הינו הסכם אסטרטגי וחשוב לחברה אשר ייצר לנו ערך מוסף ותחרותיות מול המתחרים".

מחיר המכשיר בהתחייבות ברשת ORANGE הנו 129 שקל ב-36 תשלומים. וללא התחייבות, הסכום הוא 183 שקל ב-36 תשלומים.

נזכיר, כי מיזם מסוג דומה לא צלח כאשר קבוצת אי.די.בי סגרה את חברת DoubleU, שהיתה אמורה לפעול בשוק מכשירי הסלולר, לאחר פחות משנה. הכישלון של פעילות DoubleU הוא תוצאה של היעדר תנאים רגולטוריים שיכלו לאפשר למשווקי סלולר חדשים להיכנס לשוק ולאיים במשהו על המותגים הגדולים - נוקיה, מוטורולה וסמסונג.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה