בנק דיסקונט העניק חסות לפסטיבל - הציבור זועם
מעל 100,000 מבקרים הגיעו לפסטיבל משפחה בכיכר, בחסות בנק דיסקונט, שהתקיים במשך יומיים בחוה"מ בכיכר רבין בת"א.
הפסטיבל כלל שיתוף פעולה חד פעמי של מוזיאונים, אמנים, שחקנים, זמרים, כוכבי ערוץ הילדים, מוסיקאים, צלמים, רקדנים ולוליינים שהפעילו בכיכר עשרות מתחמי מופעים ופעילויות לכל המשפחה.
אלי חוטר, סמנכ"ל השיווק של בנק דיסקונט מסר: "פסטיבל משפחה בכיכר הצטרף למהלכים שיווקים שאותם השקנו לאחרונה. הפסטיבל שהתקיים בפעם הראשונה ויועד למשפחות צעירות שבילו את חופשת חול המועד עם הילדים. הפסטיבל שכלל שלל פעילויות שיצרנו והתאמנו במיוחד עבור המשפחות התגלה כהצלחה גדולה. לאור המספר הרב של המבקרים, נהפוך אותו למסורת שנתית בפסח ואף נגדיל ונרחיב אותו כבר בשנה הבאה".
בהקשר זה יש לציין כי רבים מתושבי תל אביב הביעו את זעמם על ההשתלטות, לטענתם, של התוכן השיווקי של הבנק על המרחב הציבורי תחת חסותה של עיריית ת"א.