גלידת שטראוס בקמפיין בינלאומי למגנום מריר אקוודור
רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, הודיע היום (ד') על קמפיין פרסום חדש למותג "מגנום" - מותג הדגל בקטגוריית הגלידות.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה בינלאומי שיעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן בערוצים 2, 10 ו-24 במהלך העונה; קמפיין אינטרנט ייחודי שיעלה באמצעות "גריי אינטראקטיב"; ופעילויות קד"מ חוויתיות באמצעות "טרגט מרקט".
זהר ציין, כי מטרת הקמפיין לתמוך בחדשנות המובילה של המותג עם שלגון "מגנום מריר אקוודור 60% מוצקי קקאו", המכיל גלידת שמנת איכותית בטעם וניל, בציפוי שוקולד מריר משובח, המורכב מפולי קקאו שמקורם באקוודור. לדבריו, "אחד המפתחות להצלחה של מגנום לאורך זמן באה מזה שמגנום הינו מותג הגלידה היחיד ששומר על קונספט פרסומי אחיד וברור מאז השקתו, דבר שתרם למיצוב ולבידול של מגנום בשוק הגלידה בארץ ובעולם".
על הקמפיין: הקמפיין ל"מגנום מריר אקוודור" בא בהמשך לקמפיין ההשקה של מגנום ב- 2006, ומחזק את התפיסה של המותג כפיתוי שלא ניתן לעמוד בפניו ואת ערכי המותג, המושלכים על דמויות נשיות שונות המככבות בקמפיין תוך שמירה על שפה פרסומית קבועה: חושנית, סקסית, מסתורית וכן שימוש בצליל וצילומים של השוקולד הנשבר כאלמנט מרכזי.