קמפיין מיני ישראל יתבסס על עבודתו של בוגר "הבצפר"
"הבצפר", בית הספר של חברות הפרסום, יצא בפעילות משותפת עם פארק "מיני ישראל", במסגרתה הציגו בוגרי קורס הקופירייטינג, כרזות וסיסמאות למיתוג הפארק. הכרזות והעבודות נחשפו בתערוכת הגמר שהוצגה במתחם "הבצפר" בנמל תל-אביב.
העבודות הנבחרות יהוו בסיס לקמפיין הפרסומי הבא של מיני ישראל, כאשר במקום הראשון דורגה עבודתו של אסף גל ובמקום השני עבודתו של שי מושקוביץ.
רוני אפלבוים, ממנהלי מסלול הקופירייטינג ב"בצפר": "בכל עבודה שאנו מטילים על תלמידינו אנו מכניסים משהו מהעולם האמיתי, הפעם בחרנו פרוייקט בעל חשיבות לאומית. במסגרת עבודת הגמר הטלנו על בוגרי מסלול הקופירייטינג להציג סלוגנים וכרזות למיני ישראל שהינו פארק המודלים הדינאמיים הגדול והמתקדם מבין 45 פארקים דומים הפזורים ברחבי העולם".
חיים רוגטקה, ממנכ"ל מיני ישראל: "התרשמתי מאד מהעבודות הסטודנטים והחלטתי שהתערוכה של "הבצפר" תמשיך להופיע גם באתר מיני ישראל ותהיה פתוחה לקהל הרחב, כך שכולם יוכלו להתרשם מהעבודות ולקחת חלק בבחירה".