"מיס טריומף": מותג הלבשה תחתונה לנערות מבית טריומף
המותג החדש יושק באמצעות קמפיין בהשקעה של 2.5 מיליון שקל
יצרנית ההלבשה התחתונה הבינלאומית, "טריומף אינטרנשיונל" מרחיבה פעילות עם מותג חדש לנערות בשם: "מיס טריומף" ומעלה קמפיין החדרה למותג בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי, כולל פרסומות בעיתונות יומית, שבועונים ומגזינים מובילים לצד חלוקת קטלוגים בנקודות המכירה של "טריומף".
לדברי ממי כהן, מנהל שיווק ומכירות של טריומף, "טריומף מבטיחה ומקיימת את כניסתה לתחום ההלבשה התחתונה לצעירות עם השקת הקולקציה של המותג הצעיר מיס טריומף".