רשת TNT משקיעה 2.5 מיליון שקל בקמפיין פרסום לקיץ
כוכבי הקמפיין הם הדוגמנית הברזילאית דניאלה פרייטאס המלווה את החברה זו העונה החמישית ולצידה 3 דוגמנים
רשת האופנה לצעירים TNT משיקה בימים אלו את קולקציית אביב-קיץ 2007 בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
ההשקה תלווה במסע פרסום ם וקידום מכירות נרחב, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, תחת הקונספט: "I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER", הכולל שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה, סרטי פרסומת בקולנוע ובאינטרנט וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד - צעירים.
כוכבי הקמפיין הם דניאלה פרייטאס, הדוגמנית הברזילאית, המשמשת פרזנטורית של TNT זו העונה החמישית. דניאלה מלווה בשלושה בנים: הדוגמן הישראלי הבינלאומי מתן ברנר, ושני חברים נוספים - ארתור ודן קרן.
מיכה הוניגמן, מבעלי רשת TNT מוסר כי "הקמפיין שואב את השראתו מעולם ההרפתקנות של הצעירים, ומשדר חוויה של חופש, טיולים בעולם והנאה. הקמפיין, כמו הקולקציה, משדר רעננות ואופנתיות".