אופנת קסידי ממתגת מחדש ויוצאת בקמפיין לקיץ 2007
רשת האופנה cassidi עולה בקמפיין פרסום לקולקציית אביב-קיץ 2007 בכיכובה של הדוגמנית האירופאית סוזנה גרגורובה ובהשקעה של כחצי מיליון דולר. הקמפיין, באמצעות פרסום פרנקו, כולל עיתונות ארצית, מגזינים, טלוויזיה ושלטי חוצות והינו חלק מתהליך המיתוג שהחלה הרשת בעונה שעברה.
כך, ממשיכה הרשת בקו שהתוותה לעצמה בתהליך המיתוג תחת האסטרטגיה: "החיים מסתתרים בפרטים הקטנים".
Cassidi פועלת בקונספט של חנויות בוטיק המציעות קולקציה שעוצבה על פי טרנדים בינלאומיים. בימים אלה משלימה הרשת מהלך של עיצוב חנויות בקונספט חדש שיאפשר חווית קניה אישית ללקוחות.
משה בן שטרית, מנכ"ל רשת cassidi: "הקמפיין הפרסומי החדש מהווה חלק מתהליך מיתוג רחב היקף שעוברת הרשת שהחל בעונת החורף וממשיך גם לעונת הקיץ הנוכחית, במהלכו פיתחה קו מתוחכם וקלאסי המתווסף לקו הקז'ואל. הקו העיצובי החדש מותאם לקהל האירופאי המוגדר כחלק מקהל היעד של הרשת. לאחרונה הצטרפה למערך מעצבי האופנה ברשת, מעצבת בעלת נסיון רב בתחום האופנה והסטיילינג שתהיה אמונה על ייצור קולקציה ייחודית כשהקו המנחה אותה הוא הרומנטיקה האורבנית".