3.5 מיליון שקל לקמפיין קסטרו לקולקציית הקיץ
רשת האופנה "קסטרו" עולה בקמפיין פרסום מוביל לעונת הקיץ 2007 תחת הקונספט: "Take it when you have the chance".
קמפיין הפרסום עולה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה כוללת של כ-3.5 מיליון שקל. הקמפיין יעלה היום (ה') בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24, בעיתונות היומית ויקבל ביטוי בחלונות הראווה ובנקודות המכירה.
כמו כן, יכלול הקמפיין גם הפניה לאתר האינטרנט של "קסטרו" בו ניתן יהיה לצפות בקולקציית השמלות החדשה ובנוסף בגרסה בלעדית ונועזת של הסרט.
יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של CASTRO אמרה לרגל השקת הקמפיין: "קמפיין הפרסום המוביל להשקת קולקציית אביב קיץ 2007 של CASTRO יתמקד בקולקציית השמלות. הבטחת הערך ללקוח באה להדגיש את העובדה, כי בקסטרו נכנסים בכל יום דגמים חדשים מקולקציית האופנה לכל חנויות הרשת, כאשר רבים מהם מופיעים במהדורות מצומצמות. אנו מדגישים בפני לקוחותינו שאם לא ייקחו את הפריט האהוב עליהם בביקורם בחנות, כי יש סיכוי שבביקורם הבא בחנות הפריט כבר לא יהיה".
הקמפיין בכיכובה של הדוגמנית הברזילאית הריקה פרננדה אשר הובילה את קמפיין הסקיני ג'ינס של קסטרו.