דנה מגן, יאנה קלמן ומיכל הניג בקמפיין לקרייזי ליין

יחד עם חלי גולדנברג ודנה פרימן; הקמפיין בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר
אפרת אדיר |

רשת האופנה "קרייזי ליין" הכפילה העונה את תקציב הפרסום שלה, באמצעות מקאן אריקסון, ורתמה לשורותיה, בסרטון הפרסומת החדש את דוגמניות העבר הנוצצות: חלי גולדברג, דנה מגן, מיכל הניג, יאנה קלמן ודנה פרימן.

עוד נמסר מהחברה, כי בכוונתה הגיע לקהל לקוחות גדול ומגוון ועל כן תפרוס את תקציב הפרסום שלה בכל המדיות.

הקמפיין, שעולה בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, יכלול שילוט חוצות בתחנות אוטובוסים ומכוונים, פרסום בעיתונות ובמגזינים, סרטון טלוויזיה שיעלה בתחילת אפריל, והשקת קטלוג קיץ אישי בקונספט ייחודי המשלב מתכוני קיץ מרעננים, המלווים בצילומי מנות שעוצבו מבדי ודגמי הקולקציה. הקטלוג פונה לכל לקוחה בשמה הפרטי.

עפרה לוין, סמנכ"ל התפעול והשיווק בקרייזי ליין: "בחרנו בדוגמניות שמייצגות נשיות אמיתית, קלאסיקה וזוהר. בסרטון הפרסומת יצרנו אווירה של חגיגה נשית וחוויה שכל אישה תוכל להתחבר אליה. אנו מאמינים שהדוגמניות שנבחרו מייצגות מגוון טיפוסים של נשים, וכך נצליח לגעת ביותר נשים אליהן המותג פונה."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה