בי קונטקט מקימה משרד פרסום סלולרי עם צבי פרידמן

למיזם החדש קוראים "בי-נקסט" והוא יעסוק במתן פתרונות שיווקיים באמצעות הטלפון הסלולרי
אפרת אדיר |

חברת "בי קונטקט" וצבי (שישקו) פרידמן מקימים מיזם חדש בשם bnext (בי-נקסט) אשר יעסוק במתן פתרונות שיווקיים באמצעות הטלפון הסלולרי.

צבי (שישקו) פרידמן הנו ממקימי משרד הפרסום קשר בראל ומבכירי הפרסומאים בישראל, ואבי טל, ששימש כמנהל מחלקת תוכן וסמנכ"ל שווק ב"בי קונטקט" בשנתיים האחרונות, יכהן גם כמנכ"ל bnext.

ערן פפר, מנכ"ל "בי קונטקט", אמר היום (ד'): "הקמת מיזם "בי-נקסט" הינו עוד צעד אסטרטגי בפעילות החברה בתחום הפרסום והשיווק הסלולרי והפעלתו תוכל לשרת הן משרדי פרסום אינטראקטיביים שעד היום עסקו בפרסום באינטרנט בלבד והן לחברות המעוניינות בפתרון פרסומי זמין, מהיר ומתקדם".

עוד הוסיף פפר, כי בשוק הישראלי עתיר התחרות והסובל מצפיפות יתר של מפרסמים ומעלויות חשיפה גדולות מאוד יש לפתרונות שמציעה "בי-נקסט" פוטנציאל עצום. "ראייה לכך היא רמת העניין הגבוהה שמגלים הלקוחות אליהם אנו פונים וכבר בימים הקרובים נעלה לאוויר שלושה קמפיינים חדשים", חושף פפר.

צבי (שישיקו) פרידמן, ממקימי המיזם bnext הסביר על החלטתו להצטרף למיזם: "לאחר בדיקות מעמיקות ובחינת שוק הסלולר והשחקנים המובילים בו הצטרפתי ל"בי קונטקט" להקמת מיזם חדשני הצופה פני עתיד בתעשיית הפרסום המתפתחת בסלולר. טלפונים סלולריים הם כיום המדיה בעלת פוטנציאל החשיפה, רמת מיידיות ויכולת פילוח הלקוחות הגדולים ביותר מבין מדיות הפרסום הקיימות".

יצויין, כי לתחילת הפעילות של "בי-נקסט" קדמה תקופה ממושכת של פיתוח פתרונות שיווקיים ייחודיים. לצורך כך הוקם צוות מומחים מתחום השיווק ותחום התנהגות צרכנים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה