"מועדון הקפה" יוצאת לשוק הפרטי בשיתוף "סונול"
חברת "מועדון הקפה", המתמחה ביבוא ושיווק קפה איכותי בארץ, תחל בקרוב לפעול ברשת SOGOOD, רשת חנויות הנוחות של "סונול". בכך, מרחיבה החברה את פעילותה למגזר הפרטי.
לדברי אריק וייס, מנהל החטיבה המקצועית ב"מועדון הקפה", בשלב הראשון תמכור החברה קפה חם בכל סניפי הרשת, זאת לאחר שתעביר את עובדי החברה סדנאות מקצועיות בנושא קפה והכנתו. "מטרתנו היא ליצור ללקוח עולם חוויה שלם בתוך החנות עצמה, כך שהוא יוכל למצוא בה את כל מה שהוא צריך בתחום הקפה וגם ליהנות משתיית קפה במקום".
לדברי עדי גל מרשת החנויות SOGOOD: "אנו ברשת מאמינים כי קפה הוא מוצר אסטרטגי, ומעוניינים להעניק ללקוחותינו חוויית קפה איכותית "על הדרך". הרשת משתמשת בפולי קפה של "פורטופינו", המשווקים בארץ על-ידי מועדון הקפה, הנטחנים במקום ומעניקים ללקוח קפה טרי וארומתי". יצויין, כי בכוונת הרשת לפתוח השנה עשרות חנויות SOGOOD נוספות בכל רחבי הארץ.
"מועדון הקפה" תופסת כ-30% משוק הקפה המוסדי והעסקי. מחזור מכירותיה מוערך בסביבות 40 מיליון שקל בשנה. לאחרונה הודיעה החברה כי בכוונתה לשווק קפה טחון גם לבתים פרטיים באמצעות חברת השליחים "קנגורו".