פז משקיעה למעלה מ-10 מיליון שקל בשדרוג תאי שירותים

עיצבת כ-110 חדרי שירותים בתחנות הדלק ובחנויות הנוחות "ילו" שבבעלותה; מחדירה את המהלך בקמפיין בחג הפסח
אפרת אדיר |

חברת הדלק "פז" מבצעת מהלך שירותי ללקוח ומשדרגת כ-110 חדרי שירותים הממוקמים בתחנות הדלק ובחנויות הנוחות yellow בעלות של למעלה מ-10 מיליון שקל.

במסגרת השדרוג חופו קירות תאי השירותים בזכוכית צהובה, הותקנו אסלות תלויות ומיכלי הדחה נסתרים, מתקן לנטילת ידיים הכולל כיור נירוסטה, מתקן לסבון נוזלי, מראה, תאורה נעימה, מחזיק נייר לניגוב ידיים וכדומה. בנוסף, שופרו דרכי גישה לנכים, הותאמו תאים בעלי אסלות מיוחדות וידיות אליפטיות.

המהלך "השירותי" יתוקשר בקמפיין שסיסמתו: "השירותים החדשים של פז, ניקיון שעוד לא פגשת", על מנת להביא לידיעת ציבור הנהגים בכבישים את זמינותם של חדרי הנוחיות החדשים בתחנות הדלק.

הקמפיין עולה בחג הפסח באמצעות חברת TANK לצד פעילות קד"מ בה נהגים ומבקרים שייכנסו לתחנות פז, יקבלו מגבונים היגייניים. במקביל, תיערך תחרות צילומים בין המבקרים בשירותים. אלו יתבקשו לצלם עצמם בסיטואציה ביתית ולהעלות את התמונות למיני-סייט שבאתר "פז".

לדברי מנהלת השיווק והאסטרטגיה של "פז", חגית קמין, ההחלטה לבצע שדרוג משמעותי בחדרי השירותים שבתחנות ובמקביל להביא את הדבר לידיעת הציבור, התקבלה בעקבות מחקר Pulse אשר הראה כי בשל הרמה הלא נאותה של השירותים בתחנות התדלוק, אנשים לא מוצאים בהם אלטרנטיבה ראויה. "הרצון לייצר ערך מוסף לחוויה הקמעונאית בתחנות פז, תוך ניצול נוחות וזמינות התחנות על הדרך, יחד עם רצון לפתור צורך אמיתי של נהגים ועוברי אורח, הביא אותנו למחשבה כי הפיכת תאי השירותים בתחנות לידידותיים למשתמש, הינו מהלך חיוני וראוי לרווחת כולם", הדגישה קמין.

קמין ציינה, כי במהלך השנה מתוכנן שדרוגם של כ-40 חדרי שירותים נוספים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה