בוגרי "הבצפר" ישתפו פעולה בקמפיין לפארק מיני ישראל
"הבצפר", בית הספר של חברות הפרסום, יוצא בפעילות משותפת עם פארק "מיני ישראל", במסגרתה יציגו בוגרי קורס הקופירייטינג של הבצפר, כרזות וסלוגנים למיתוג פארק מיני ישראל.
הכרזות והעבודות יחשפו ביום רביעי הקרוב (28/3), במסגרת תערוכת העבודות שתוצג במתחם הבצפר בנמל תל-אביב.
לדברי רוני אפלבוים, ממנהלי מסלול הקופירייטינג בבצפר: "בכל עבודה שאנו מטילים על תלמידנו אנו מכניסים משהו מהעולם האמיתי, הפעם בחרנו פרוייקט בעל חשיבות לאומית. במסגרת עבודת הגמר הטלנו על בוגרי מסלול הקופירייטינג להציג סלוגנים וכרזות ל"מיני ישראל" שהינו פארק המודלים הדינאמיים הגדול והמתקדם מבין 45 פארקים דומים הפזורים ברחבי העולם. הסטודנטים מהבצפר יציגו בתערוכה סלוגנים וכרזות שאחד מהם יהווה בסיס לקמפיין הפרסומי הבא של מיני ישראל".
עוד במסגרת הפעילות, תתקיים במתחם הבצפר בנמל תל אביב תערוכת דגמים של אתרים נבחרים, שיובאו למתחם הבצפר היישר ממיני ישראל, ביניהם: הכותל המערבי, בניין עיריית תל אביב הישן, הכנסייה הרוסית, בית ביאליק, מוזיאון העצמאות ועוד.