אתר המרחצאות "חמת גדר" בקמפיין פרסום ב-400 אלף שקל
אתר המרחצאות "חמת גדר" יוצא בקמפיין ייעודי ממוקד לקידום אפשרויות הנופש והבילוי באתר. הקמפיין יעלה כתשדירי חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 10, תשדירים בתחנות הרדיו האזורי (רדיו חיפה, רדיו תל אביב ורדיו קול רגע) ובקמפיין באתר האינטרנט YNET אשר יתייחס למלון ה"ספא וילג'" היוקרתי בחמת גדר.
הקמפיין עולה בהשקעה של כ-400 אלף שקל, באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן נתן. בקמפיין ייחשפו אפשרויות הבילוי בחמת גדר, אשר מבטאים את ערכי המותג, המאופיינים בבריאות, רוחניות וסגנון חיים.
משה ראובני, סמנכ"ל השיווק של חמת גדר, אומר כי קמפיין זה הינו חלק ממהלך שנתי מתוכנן של מיתוג חמת גדר, כמרכז נופש בו ההתנתקות הפיזית מלווה בפעילויות רוחניות ומהווה בשורה חדשה עם תוכן אטרקטיבי. "החידוש לנופשים באתר יתחיל כבר בחוה"מ פסח בהפנינג הוליסטי לכל המשפחה המאגד תחתיו את כל פעילויות הפנאי והרוחניות אשר יתקיימו במהלך כל השנה".