בית Dior בקמפיין לבושם חדש לבושם הקלאסי J'adore

בהשקעה של מיליון שקל, באמצעות ברוקנר נטע ותחת הסיסמא: "היוקרה האמיתית היא את..."
שרות Bizportal |

הבושם J'adore , מבית דיור, שכבר הספיק לבסס את מעמדו כקלאסיקה מודרנית בעולם הבישום ולככב בראש רשימת מכירות הבשמים בצרפת, יוצא השבוע בקמפיין חדש וייחודי בכיכובה של כוכבת הקולנוע שרליז ת'רון.

דיור משווק בישראל על-ידי חברת אינטרקוסמא, לאחרונה השקיעה החברה למעלה מחצי מיליון דולר בפיתוח נקודות מכירה סלקטיביות במשביר לצרכן בקריון וברמת אביב.

הקמפיין החדש עולה בהשקעה של מיליון שקל, באמצעות פרסום ברוקנר נטע, ותחת הסיסמא: "היוקרה האמיתית היא את...".

עמנואל פיתוסי, מנכ"ל Dior ישראל: "הצגת Dior כמותג אופנה בסביבה יוקרתית מגדילה באופן טבעי את המכירות ומבדלת אותו משאר המותגים המזוהים עם קוסמטיקה בלבד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה