קרוקר מציעה התייעצות עם חברים דרך האינטרנט בחנות

בהשקעה כוללת של 100 אלף דולר
שרות Bizportal |

רשת האופנה "קרוקר" מנצלת את יתרונות עולם המדיום המקוון ומציידת את כל חנויות הרשת ברחבי הארץ במצלמות אינטראקטיביות באמצעות חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק, בשקעה כוללת של כ-100 אלף דולר.

מעתה לקוחות הרשת יוכלו להתייעץ עם חבריהם שבבית בטרם יבחרו את דגם הג'ינס. לראשונה בישראל מאפשרת רשת אופנה ללקוחותיה שירות צילום און-ליין ממתחם בחנות למחשב או לסלולר של החברים. המהלך בוצע לאחר מחקרים של הרשת המראים, כי המשקל המירבי בבחירת ג'ינס מתייחס למראה הישבן המתקבל הודות למכנס.

לדברי אבי לוי, מנכ"ל רשת קרוקר ישראל, הפעילות האינטראקטיבית שבחנויות הרשת תומכת, מעבר לשירות חדשני וייחודי, בסיסמת קמפיין הקיץ של קרוקר: Have a Nice Ass CROCKER JEANS - באמצעות מצלמות הממוקמות מעל המראות בחנויות כל לקוח יוכל להיעזר בחבריו ובבני משפחתו ולהחליט אם הג'ינס קולע להגדרה Nice ass".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה