THE BRAIN: חברת קריאטיב חדשה של שני פרסומאים
חברת קריאייטיב חדשה בשם: THE BRAIN הוקמה בימים אלו על ידי הפרסומאים יובל ולירן אלטמן-כדורי.
החברה תספק את שירותיה בהתאמה לקשת רחבה של לקוחות קטנים וגדולים, פרטיים ומסחריים, במקביל ללקוחות מתחום הקד"מ והאירועים, ותפעל כ"מפעל לרעיונות, מילים ותכנים". כמו כן, תספק החברה שירותי קופירייטינג וקריאטיב לכל תחום ומטרה, כמו גם הפקה של תשדירי רדיו וכתיבה למטרות שונות.
בני הזוג אלטמן-כדורי מגיעים מתחום הפרסום. יובל אלטמן-כדורי (27), בוגר מצטיין מבית תרצה גרנות, שימש עד לא מזמן כקופירייטר וקריאייטיב בכיר בחברת Young (מי שהפיקו בין היתר את "העיר האדומה של Esc" ואת כלל פעילות השטח של המותג, לצד מותגים מובילים אחרים). בעבר שימש כמנהל הקריאטיב של חטיבת שירותי ערך מוסף לסלולר בחברת Sense.
לירן אלטמן-כדורי (30), איש רדיו חיפה לשעבר, הפיק וערך עשרות תכניות וספיישלים מורכבים, שימש כמנהל מחלקת הפרומו של התחנה, ממייסדי "רדיו 1", הרדיו הראשון לצעירים בישראל ואף שימש כסגן מנהל התכניות של הרדיו. בשש השנים האחרונות שימש לירן כמנהל מחלקת הפרומו ואחראי התוכן השיווקי של רדיו Esc99.
לדברי הבעלים, “Super creative powers” היא ההבטחה שלהם ללקוח. "במונח קריאייטיב מגולם עולם שלם של צרכים ואפשרויות, כשם שאנחנו כותבים גם שירים לאומנים בצורה מסחרית. כל מה שמצריך רעיון, מחשבה, מילה, שייך לתחום ההתמחות שלנו ואנחנו עושים אותו הכי טוב ומדויק, לכן אין גבולות. יהיו מי שיגידו שהתפרשנו מדי, אנחנו מאידך פשוט מספקים את מה שביכולתנו לספק ומסתבר שזה הרבה".