עפר הרץ ליניאל ממשיך לפרסם את מוצרי החשמל של BEKO

זאת לאחר שזכה בתקציב בשנת 2006; BEKO תשקיע 300 אלף דולר בקמפיין
אפרת אדיר |

לאחר שגברו בשנה שעברה על המתחרים וזכו בתקציב הפרסום של חברת BEKO לייצור מוצרי חשמל, ממשיכים בעפר-הרץ-ליניאל DDB גם השנה בקו הפרסומי של החברה הבינלאומית.

בכל שתי שניות נמכר ברחבי העולם מוצר של חברת BEKO, ובעלי החברה הבינלאומית שמוכרים ביותר מ-100 מדינות, מרוצים גם מהתוצאות בישראל. ראשי BEKO ערכו מחקר לגבי אפקטיביות מסע הפרסום שנערך בשנה שעברה על-ידי משרד הפרסום עפר-הרץ-ליניאל DDB, והחליטו להמשיך גם השנה עם הקו הפרסומי של המשרד התל אביבי שטבע את הסלוגן: "BEKO - בחירה עולמית".

תוצאות הסקר שנערך בארץ הציגו עלייה משמעותית במודעות למותג, העמדות כלפיו והנכונות לרכוש אותו. הקמפיין שעולה לאוויר בימים אלה הינו בהשקעה של 300 אלף דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה