עפר הרץ ליניאל ממשיך לפרסם את מוצרי החשמל של BEKO
זאת לאחר שזכה בתקציב בשנת 2006; BEKO תשקיע 300 אלף דולר בקמפיין
לאחר שגברו בשנה שעברה על המתחרים וזכו בתקציב הפרסום של חברת BEKO לייצור מוצרי חשמל, ממשיכים בעפר-הרץ-ליניאל DDB גם השנה בקו הפרסומי של החברה הבינלאומית.
בכל שתי שניות נמכר ברחבי העולם מוצר של חברת BEKO, ובעלי החברה הבינלאומית שמוכרים ביותר מ-100 מדינות, מרוצים גם מהתוצאות בישראל. ראשי BEKO ערכו מחקר לגבי אפקטיביות מסע הפרסום שנערך בשנה שעברה על-ידי משרד הפרסום עפר-הרץ-ליניאל DDB, והחליטו להמשיך גם השנה עם הקו הפרסומי של המשרד התל אביבי שטבע את הסלוגן: "BEKO - בחירה עולמית".
תוצאות הסקר שנערך בארץ הציגו עלייה משמעותית במודעות למותג, העמדות כלפיו והנכונות לרכוש אותו. הקמפיין שעולה לאוויר בימים אלה הינו בהשקעה של 300 אלף דולר.