חברת "פאוזה" עולה בקמפיין למגזר הרוסי למכונות קפה

בהשקעה של 250 אלף שקל; במסגרת השקת הדור הבא של מכונות האספרסו "LAVAZZA BLUE"
שרות Bizportal |

חברת "פאוזה", מקבוצת מי עדן, המובילה את שוק פתרונות הקפה לעסקים, עולה בקמפיין למגזר הרוסי, באמצעות משרד הפרסום "אפיקים B2B", ובהשקעה של כ-250 אלף שקל.

הקמפיין, למכונת האספרסו החדשנית "LAVAZZA BLUE", יעלה בערוץ 9 לשלושה חודשים.

לדברי מנכ"ל פאוזה, אודי צ'צ'יק: "כחברה המובילה בתחומה, "פאוזה" שמה לה למטרה להביא ללקוחותיה את הפתרונות המגוונים והחדשניים ביותר, תוך התאמה לאופיים וסגנון חייהם. החדרת המוצר החדש במגזר הרוסי אך טבעית מבחינתנו, זאת מתוך הבנה, שהצרכנים במגזר זה יודעים להעריך מותגים אופנתיים ואיכותיים, כמו מכונות הקפה מסדרת LAVAZZA BLUE, המתאימות לשוחרי העיצוב במשרד הקטן ובמטבח הביתי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה