סלקום הופכת לחברת תקליטים עם לייבל דיגיטלי

מקימה את הלייבל "ווליום" שיקדם אמנים ישראלים ויעסוק בהפצת מוסיקה ישראלית במדיות האינטרנט והסלולר
אפרת אדיר |

חברת סלקום הכריזה היום (ה') על הקמתו של "ווליום" - הלייבל הדיגיטלי הראשון בישראל שיעסוק בקידום אמנים ישראלים ובהפצת מוסיקה ישראלית בכל המדיות הדיגיטליות - אינטרנט וסלולר.

לדברי החברה, "ווליום" נועד לענות על הצורך ההולך וגובר של אמנים ישראלים להגיע אל קהל חובבי המוסיקה באמצעות המדיה הדיגיטלית - אינטרנט וסלולר, וכן לסייע לאמנים בתחילת דרכם בהפקת סינגל וקליפ, ובתמיכה בשיווק המוסיקה לציבור הישראלי - באמצעות המדיה הדיגיטלית.

את הלייבל הדיגיטלי יובילו: גבע קרא עוז - בעבר מבקר מוסיקה של YNET; אסף לבנון - בעבר כתב מוסיקה ומנהל פורום מוסיקה ישראלית ב-YNET; רנן מוסינזון - סקאוטרית ראשית; אודי בשקין - מהדי.ג'ייז המובילים בתל-אביב.

הלייבל החדש יציע לכל האמנים פלטפורמה אינטרנטית להעלאת המוסיקה שלהם - באמצעות אתר "היפ" של סלקום וכן סיוע בהפקת סינגל וקליפ לאמנים בתחילת דרכם.

הקשר עם האמנים יבוצע באמצעות מערך סקאוטינג עצמאי של הלייבל, באמצעות אתר "היפ", המהווה בימה לאמנים להעלאת המוסיקה שלהם לרשת האינטרנט; באמצעות מרכזי "ווליום" במתנ"סים, ובאמצעות שיתוף פעולה עם חברות המוסיקה והתקליטים הישראליות.

סלקום היא החברה המזוהה ביותר עם מוסיקה בכלל ועם מוסיקה ישראלית בפרט, כחלק מהתפיסה לפיה המכשיר הסלולרי הוא נגן המוסיקה המרכזי של כל אחד.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "שוק המוסיקה בישראל ובעולם עובר שינויים משמעותיים, כאשר בזכות הטכנולוגיה הופך הטלפון הסלולרי לנגן המוסיקה האישי. בישראל, קיימת עלייה במספר האמנים המבקשים להגיע אל הקהל, אך בשל השוק הקטן קיים קושי הולך וגובר לאמנים שאינם נחשבים "הימור בטוח" להפיק סינגל וקליפ שיסייעו להם להגיע אל הקהל הישראלי".

במסגרת שיתוף הפעולה עם חברות המוסיקה, משיקה סלקום את האלבום הסלולרי הראשון - "מרגיש אחר" של להקת סינרגיה, שייצא בפורמט של כרטיס זיכרון לטלפון הנייד בנפח של 1 ג'יגה-בייט, בשיתוף "הד ארצי".

כמו כן, פעילות הלייבל תכלול הפצה דיגיטלית של מוסיקה בשיתוף פעולה עם חברות התקליטים ופתיחת חנות מוסיקה מקוונת וסלולרית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה