אינקרדימייל מדווחת על עלייה של 47% בהכנסות ב-2006
חברת אינקרדימייל (סימול: MAIL) מפרסמת היום את דוחותיה לשנת 2006. ההכנסות ב-2006 עלו ב-47% ל-10.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-7.4 מיליון דולר אשר רשמה ב-2005. ההכנסות ברבעון הרביעי של 2006 הסתכמו ב-4 מיליון דולר, עלייה של 85% מהכנסות של 2.2 מיליון דולר שרשמה ברבעון הרביעי של 2005.
בשורת הרווח של 2006 בשיטת ה-GAAP רשמה החברה 2.5 מיליון דולר או 0.27 דולר למניה, עלייה של 116% בהשוואה לרווח של 1.1 מיליון דולר או 0.16 דולר למניה, שרשמה ב-2005. ברבעון הרביעי של 2006, הרווח הנקי הסתכם ב-0.9 מיליון דולר או 0.1 דולר למניה, עלייה של 52%, בהשוואה ל-0.6 מיליון דולר שרשמה ברבעון הרביעי של 2005.
שורת הרווח של 2006 כוללת הוצאות שלא במזומן הקשורות למתן אופציות לעובדים, בשווי של 0.5 מיליון דולר, בהוצאת הוצאות אלו הרווח בשנת 2006 הסתכם ב-3 מיליון דולר.
ההכנסות מפרסום עלו מפחות ממיליון דולר בשנת 2005 ל-2.4 מיליון דולר בשנת 2006, כאשר רק ברבעון הרביעי של 2006, נרשמו הכנסות של 1.3 מיליון דולר מפרסום. הכנסות מפרסום תרמו ל-22% מהכנסות החברה בשנת 2006. העלייה הזאת באה במקביל לעלייה ברישום לשירותי החברה.
מר ירון אדלר, מנכ"ל אינקרדימייל אמר, "תוצאות השיא של אינקרדימייל היו מספקים מאוד, בהתחשב בכך שאנחנו השקענו מאוד בצמיחה העתידית שלנו בכך שפיתחנו מוצרים חדשים ובמקביל שיפרנו את השירותים הקיימים שלנו, וכמו כן ייצרנו את התשתיות הדרושות לשיווק ולתמיכה המותאמים לציפיות הצמיחה שלנו".