תקציב יחסי הציבור של "עוף טוב" חוזר ל"וילדר"

טופל בשנה וחצי האחרונות ב"ארד תקשורת" ולפני כן כ-5 שנים ב"וילדר יחסי ציבור"
אפרת אדיר |

תקציב יחסי הציבור של חברת "עוף טוב", יצרנית ומשווקת מוצרי עוף בישראל, חזר בימים אלו למשרד "וילדר יחסי ציבור" וזאת לאחר הפסקה של כשנה וחצי, בה טופל התקציב ב"ארד תקשורת".

משרד "וילדר יחסי ציבור" טיפל בתקציב "עוף טוב" בעבר במשך כ-5 שנים, גם בתקופה שקבוצת אסם הייתה שותפה בכ-50% בבעלות החברה.

למשרד "וילדר יחסי ציבור" מחלקה מיוחדת המטפלת בחברות בתחום המזון ו"עוף טוב" מצטרפת למחלקה זו. בין תקציבי יחסי הציבור של חברות המזון: "ויטה פרי הגליל", "מחלבות גד", "סלטי צבר", רשת "קו אופ ישראל", "בן אנד ג'ריס", "טפרברג 1870" - יקבי אפרת, רשת בתי הקפה "אילנ'ס", "עבאדי", "מועצת הדבש", "סיימן", רשת "עדן טבע מרקט" ועוד.

"וילדר יחסי ציבור" מייצג כ-85 קבוצות עסקיות וחברות כלכליות, בין לקוחות המשרד: מכון התקנים הישראלי, ג'ונסון אנד ג'ונסון, אשדר, קניון גבעתיים מקבוצת אי.די.בי, איתוראן, קבוצת אמפא, קבוצת SBC, קבוצת הירשמדיה ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה