גיתם BBDO מקים חברת בת לטיפול בתקציבים נמוכים

תיקרא "BBDO SOHO" ותנהל על-ידי עדי סברוב, מנהלת לקוחות בגיתם
אפרת אדיר |

גיתם BBDO מצטרפת למשרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי ומקאן אריקסון, ומקימה חברת בת נוספת בשם "BBDO SOHO", שתתמחה בטיפול בלקוחות בעלי תקציב פרסום נמוך של עד מיליון דולר.

מהלך זה נשען על תקדימים מוצלחים ב-BBDO WORLDWIDE, בהם חברות פרסום מובילות כדוגמאת AMV לונדון, פתחו יחידות עצמאיות לטיפול בתקציבים פרסום קטנים, וכן על ההבנה כי לקוח עם תקציב פרסום נמוך מצריך תהליך עבודה שונה שיספק תוצרים קריאטיביים הנותנים מענה הולם לצרכיו.

לדברי מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם BBDO: "כחלק מראיה כוללת המבחינה בצורך להקים יחידות המתמחות בטיפול ממוקד נושא, אנו מצרפים לחברות הבנות BBDO קונטנט, BBDO אינטראקטיב ו-BBDO דיזיין, את BBDO סוהו, שתיתן לתקציבי small- medium שרות התואם את הדרישות בתוך המסגרת הרחבה של קבוצת BBDO. במהלך שלושת החודשים האחרונים ערכנו פיילוט במטרה להגיע למבנה אופטימלי של חברה, שתענה על הצרכים השונים של לקוחות כאלה. מצאנו כי כאשר התקציב מוגבל עולה הצורך ביצירת קשר ישיר ושוטף קריאטיב-לקוח, מעורבות גבוהה של הקריאטיב בכל תהליך העבודה מניבה שימוש יצירתי במדיות קיימות ויחד עם זאת פריצות דרך בשימוש במדיות לא קונבנציונליות (גרילה)".

את SOHO BBDO תנהל עדי כהן סברוב. לעדי ניסיון של 7.5 שנים בעולם הפרסום, מתוכן כ-4 שנים מנהלת לקוחות בגיתם BBDO. עדי בעלת תואר MA מהפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, התמחות בשיווק והתנהגות ארגונית.

לדברי עדי, "BBDO SOHO תאפשר ללקוחותיה ליהנות משני עולמות - מחד השתייכות סוהו לקבוצת BBDO WORLDWIDE מציעה מגוון מתודולוגיות אסטרטגיות בינלאומיות, ומאידך לזכות בתשומת לב אישית, תהליך עבודה גמיש וחשיבה אחרת ההכרחיים לטיפול בלקוחות small medium. אנו מאמינים כי אין דבר כזה לקוח קטן אלא רק רעיון גדול".

בין בתקציבים שיטופלו ב-BBDO סוהו נכללים: האגודה למלחמה בסרטן, סימונס, מנגו, רשות הטבע והגנים, מוזאון המדע בחיפה, אזורים, כלל פיננסיים, כתר, צו פיוס, אדום אדום ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה