לקראת הפסח: סקאל מורידה את שער הדולר ל-4 ש'

המבצע תקף בחנויות הדיוטי פרי של החברה, על מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וצעצועים
אפרת אדיר |

חברת "סקאל דיוטי פרי" המפעילה בדיוטי פרי בנתב"ג 4 חנויות: חשמל ואלקטרוניקה, צעצועים, שעונים ואופנת ילדים, נערכת לקראת העלייה בנסיעות לחו"ל בחג הפסח.

במסגרת ההיערכות, יורידו חנויות סקאל בדיוטי פרי בנתב"ג את שער הדולר ל-4 שקלים בלבד, לעומת מחירי המוצרים המוצעים בשער דולר יציג לאותו יום. שער הדולר החדש מיועד ללקוחות שיגיעו לחנויות סקאל בדיוטי פרי לפחות שעה לפני שעת העלייה למטוס המצויינת בכרטיס העלייה למטוס. המבצע יכנס לתוקף החל מ-4/4/07 עד ה-11/4/07.

המבצע מיועד לכל המוצרים בחנויות סקאל בדיוטי פרי, ביניהם: טלויזיות LCD, מסכי פלזמות, מצלמות, מחשבים ניידים, שעונים, שואבי אבק, DVD, מכונות קפה, גאדג'טים, קומקומים חשמליים, צעצועי פישר פרייס, ברבי, תיקים, ועוד.

לדברי עדי ארנסט, מנכ"ל חברת סקאל דיוטי פרי: "לקראת חג הפסח צפויה עלייה ניכרת בהיקף המכירות בדיוטי פרי. אנו צופים עלייה של כ-40% בחנויות סקאל דיוטי פרי, עם מחזור מכירות של 30 מיליון שקל בכל ארבעת החנויות, בחופשת הפסח".

בנוסף להורדת שער הדולר ל-4 שקלים, תשיק סקאל דיוטי פרי מוצרים בלעדיים בחנויות ותערוך מבצעים והנחות משמעותיות על מותגי אלקטרוניקה וחשמל שונים.

ארנסט מוסיף, כי בחג הפסח המוצרים הנמכרים בהיקפים הגדולים ביותר הם: מצלמות דיגיטאליות, מחשבים ניידים ומסכי LCD.

המהלך האסטרטגי ילווה במסע פרסום רחב, בתקציב הנאמד בכ-1.7 מיליון שקל. הקמפיין, שנערך באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי, כולל שילוט חוצות, קמפיין אינטרנט, מודעות בעיתונות ושילוט בנקודות המכירה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה