קרייזי ליין תשקיע 800 אלף ש' בקטלוג אביב-קיץ
קרייזי ליין חושפת לעונת אביב-קיץ 2007 קטלוג המשלב מגוון מתכוני קיץ מרעננים, על מנת "לפנק אותך בטעימה אופנתית שתעורר לך את כל החושים".
מדובר בקטלוג המשלב ביחד עם הקולקציה החדשה גם מתכונים שנתפרו במיוחד לקטלוג על ידי השפית מיכל מואב.
הקטלוגים יופצו אישית לחברות מועדון הלקוחות בדיוור ישיר בלמעלה מ-120 אלף עותקים, השנה החליטו בקרייזי ליין להפנות את הטקסט בקטלוג באופן אישי ללקוחה, כך שכל לקוחה קיבלה קטלוג המדבר אליה בשמה הפרטי. בנוסף לכך צורפו גם סימניה אישית וקופוני מבצע.
הקטלוג עוצב בשילוב של מספר סגנונות מובילים: הנשי הרומנטי, המחוייט הנינוח ונגיעות צבע חזקות השייכות לשנות ה-80, כאשר בכל עמוד בהתאם לסגנון ולצבע ישנו מתכון קייצי מרענן וקליל.
עופרה לוין, סמנכ"ל תפעול ושיווק: "הקטלוג נולד מתוך מחשבה כנה ואמיתית כיצד לרגש ולהפתיע שוב את הלקוחה בכל פעם מחדש, ולפיכך גם הפעם שילבנו פניה אישית נוגעת ללב הכוללת את שם הלקוחה בתוך הקטלוג. כמו כן , לאחר למידה וחשיבה החלטנו לשלב בקטלוג מתכוני קיץ שכל אשה תתחבר אליהם. גם בצילומי המנות יצרנו שפה חדשה ומיוחדת , והצגנו את המנות מבדים ובגדים מתוך הקולקציה".