הפועלים עולה בקמפיין לאשראי ישיר
בנק הפועלים משיק קמפיין פרסומי חדש לאשראי ישיר, המתבסס על מימון צרכים המתעוררים לקראת הפסח, כגון חופשה, חידוש הבית, קניות ומתנות לחג, תחת הסיסמא "החופש לעשות כל מה שאתם רוצים בחג".
בנק הפועלים מציע מסגרת אשראי ישיר שעונה על צרכי הלקוח לכל מטרה. האשראי מוצע לתקופה שבין חודשיים ועד 5 שנים, בסכום של עד 80 אלף שקל, בהתאם למאפייני הלקוח ושיקול דעת הבנק.
מסגרת אשראי ישיר מגלמת יתרונות רבים: האשראי מוצע 24 שעות ביממה בערוצים הישירים וכן בשעות הפעילות של הסניף. תהליך קבלת האשראי מהיר ופשוט – אין צורך בביטחונות ובערבים, והניצול בערוצים הישירים אינו דורש חתימה על טפסים. מובטחת גמישות בסכום ההחזר החודשי ופירעון של האשראי אינו כרוך בעמלת פירעון מוקדם.
הקמפיין הוכן על ידי משרד הפרסום גיתם.
מוצרי האשראי שמציע בנק הפועלים נועדו לסייע ללקוחות בניהול מושכל של חשבון העו"ש שלהם. החשיבות של צריכה נבונה של אשראי גברה באחרונה, בעקבות הוראות בנק ישראל האוסרות על חריגה ממסגרת האשראי המאושר בחשבון העו"ש, שנכנסו לתוקף בתחילת יולי 2006.