סטודיו C מעבירה את תקציב הפרסום לדיגיטל רויאלטי
עולה בקמפיין אינטרנט בהשקעה של 100 אלף דולר
רשת ההתעמלות לנשים "סטודיו C" יוצאת בקמפיין אינטרנטי בהשקעה של 100 אלף דולר. לאחר שקיימה מכרז על תקציב הפרסום בו התמודדו חברות פרסום שונות, זכתה "דיגיטל רויאלטי" בהנהלתו של קובי אייזיק, לשעבר סמנכ"ל המגזינים בידיעות אחרונות.
כאמור, לראשונה תפעל הרשת באופן אקטיבי באינטרנט לדחיפת 23 סניפי הרשת, שלאחרונה פורסמו בעיקר באמצעות שלטי חוצות. במסגרת הקמפיין, שיעלה לאחר חג הפסח, תנסה "סטודיו C" לעזור לעם ישראל להיפרד מהמשקל העודף שנצבר בארוחת הסדר.
"עולם הפרסום באינטרנט מתפרס בעיקר על באנרים, אנו בדיגיטל רויאלטי", מסביר מנכ"ל החברה קובי אייזיק, "מחפשים פתרונות יצירתיים, יצירת תוכן, דרך ברנדינג באינטרנט, יחסי ציבור ויצירת BUZZ תקשורתי באמצעות מודלים שונים שלמדנו מפעילויות שיווקיות בעולם. כל זאת נעשה בקמפיין האינטרנט החדשני של סטודיו C".