איל מקיאג' משיקה ליין איפור מינרלי בקמפיין

בהשקעה של 800 אלף שקל
שרות Bizportal |

חברת האיפור הבינלאומית "איל-מקיאג'" יוצאת במסע פרסום נרחב לרגל השקת ליין מוצרי איפור מינרלי חדש, בהשקעה כוללת של 800 אלף שקל. הקמפיין הפרסומי יכלול פרסום נרחב באינטרנט, פעילות יחסי ציבור ושילוט קניונים נרחב.

ליין האיפור המינרלי החדש, שמשיקה החברה מורכב מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספות של חומרים כימיים, במטרה לאפשר לעור לנשום באופן שוטף ללא סכנה של תגובות אלרגיות. הליין כולל 7 משפחות מוצרים שפותחו בניו יורק, ביניהן מייק אפ, ספריי מרענן לעור הפנים, שימר, ברונזר, צלליות, סומק ומדלל אייליינר, כאשר מוצרי הליין מצטיינים במרקם קליל ובלתי מורגש לצד עמידות והגנה גבוהה יותר בפני נזקי מזג אוויר.

חנוך רידר, בעל חברת "איל מקיאג'", מוסר: "חברת "איל-מקיאג" חרתה על דגלה את המטרה להוביל את שוק האיפור הישראלי ולהציג ללקוחותיה את המילה האחרונה בתחום האיפור. מבחינת אסטרטגית הליין המינרלי החדש מגשים ערכים אלו, כאשר הקמפיין הפרסומי יאפשר הכרה של ליין המוצרים החדש לכל קהלי היעד - תוך כדי התמקדות בחדשנות הנוסחאות, איכות המוצרים הגבוהה והשימוש הנוח והמשופר במוצרים השונים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה